نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

سیاه چاله ها

سیاه چاله ها از دیدگاه قران کریم

 

 

انسان ها عادت داشتند تا زمانی که پیامبران برایشان معجزه نیاورده اند، حرف این فرستادگان خدا را رد کنند. بعضی ها حرف آن ها را قبول می کردند و بعضی هم بر سرسختی خود می افزودند. اکنون بعد از وفات پیامبران، باز هم مردم نیاز دارند بدانند آیا خدا وجود دارد؟، داروینیسم و نظریه تکامل به کفر ورزی انسان ها و سکولاریزم کمک کرد به طوری که این نظریه انسان ها را تا تاریکی های عصر حجر برد. به خاطر تحریف دین مسیحیت و دین یهودیت، پیروان این ادیان در اثر این نظریه دچار تزلزل و دودلی شدند.
اسلام، آخرین دین آسمانی اکنون در مقابل این نظریات کفر آمیز ایستاده است. بیشتر یافته های علمی که دانشمندان به آن می بالند در قرآن ذکر شده است ( قابل توجه که ما مسلمانان اعتقاد داریم تمامی علوم در قرآن است و منظور نویسنده در این جا آن است که علوم کشف شده را ما با قرآن توانسته ایم تطبیق دهیم. مترجم) که ۱۴۰۰ سال پیش نازل شده است.
خداوند در قرآن فرموده اند:
.....

ادامه مطلب ...

سایت هفته

سلام

امروز یه سایت توپ رو بعنوان سایت هفته به شما معرفی میکنم از هنرمندان ایرانی و برنامه نویسان قدر ایرانی !!

 

www.jasjoo.com

 

 

این سایت رو به همه معرفی کنید تا این گوگل یاد بگیره ARABIAN GULF تو نقشه هاش نزنه  !!

دانستنی ها

دانستنی ها

«قابل توجه مهندسین راهسازی»

عریض ترین خیابان : عریض ترین خیابان جهان به نام مانیومنتال اکسیس در برزیلیا (پایتخت برزیل) قرار دارد و دو میدان بزرگ این شهر را به یکدیگر وصل می کند            ۲.۴ کیلومتر طول آن است. این خیابان که هر سمت آن دارای ۶ خط اتومبیل رو است و در آوریل ۱۹۶۰ افتتاح شد ۲۵۰ متر عرض دارد

دانستنی های علمی

  • یا می دانستی که در هر ثانیه خورشید 540 میلیون تن هیدروژن را به 495 میلیون تن هلیم تبدیل میکند فرایند 45 میلیون تن ماده به انرژی تبدیل می شود که به شکل نور به زمین می رسد.
  • آیا می دانستی تشکیل و تولد سیاره ای مشابه زمین حداقل به سه میلیون سال نیاز دارد.
  • آیا می دانستی که برای فرار از جاذبه زمین سرعت 11کیلومتر در ثانیه کافی هست. اما در مورد سیاهچاله حتی بالاترین سرعت ممکن یعنی سرعت نور (سیصد هزارکیلومتر/ثانیه) هم برای فرار از جاذبه شون کافی نیست