نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

سایت هفته

سلام

امروز یه سایت توپ رو بعنوان سایت هفته به شما معرفی میکنم از هنرمندان ایرانی و برنامه نویسان قدر ایرانی !!

 

www.jasjoo.com

 

 

این سایت رو به همه معرفی کنید تا این گوگل یاد بگیره ARABIAN GULF تو نقشه هاش نزنه  !!

نظرات 1 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:02 http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد