نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

ظرفیت پذیرش داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۸۸

ظرفیت پذیرش داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۸۸ 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور میزان ظرفیت پذیرش در شیوه آموزشی پژوهشی کنکور کارشناسی ارشد 88 را اعلام کرد.

پذیرش 40 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد آموزشی و پژوهشی

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 34 هزار و 500 نفر در آزمون کارشناسی ارشد به روش آموزشی پژوهشی در سال 88 پذیرش می شوند که با احتساب دانشجویان ممتاز و ظرفیتهای اضافی پیش بینی می کنیم در این بخش 40 هزار نفر پذیرفته شوند.

وی اظهار داشت: ظرفیتهای بخش آموزش محور نیز به سازمان ارائه شده اما دانشگاهها فرصت دارند برای تکمیل این بخش از پذیرش، برنامه ریزی و نتیجه نهایی را به سازمان سنجش ارائه کنند.

پذیرش بین 40 تا 50 هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد

معاون سازمان سنجش اضافه کرد: بخش دیگری از پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد به پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان اختصاص دارد که بدون کنکور وارد این مقطع می شوند با احتساب پذیرش این افراد و در مجموع پیش بینی می شود بین 40 تا 50 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد امسال پذیرفته شوند.

به گزارش مهر، در کنکور کارشناسی ارشد امسال سه نوع شیوه پذیرش اعمال می شود. شیوه پذیرش آموزشی پژوهشی یکی از این روش ها است که در این روش، پذیرش مانند سال گذشته یعنی گذراندن دروس تئوری به همراه پایان نامه است. وزارت علوم با سیاستی جدید در راستای افزایش ظرفیت در دوره های تحصیلات تکمیلی برای اولین بار روش آموزش محور را نیز به روش پذیرش دانشجو در کنکور کارشناسی ارشد اضافه کرده است که در این شیوه تمامی واحدها به صورت تئوری ارائه می شود و دانشجو از گذراندن پایان نامه معاف می شود.

در نهایت شیوه جدید دیگر پذیرش دوره ای با محوریت پژوهش که دستاورد آن (ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی، ثبت اختراع ...) است که مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارائه پایان نامه خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:04 http://http:/

رفیق با وبلاگت کلی حال کردم فقط رنگ خط رو قرمز بگیر چون دیده نمی شه

محمد پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35

سلام دوست عزیز :
برای سایتتون یک بسته آموزشی خوب در مورد درس فوتوگرامتری دارم که اولین بار تماما بصوت گرافیکی با پاورپوینت آموزش داده شده که کمک شایان توجهی به اساتید مربوطه جهت تدریسشون می کنه. بخش اول اون رو می تونید از طریق لینک زیر دانلو کنید امیدوارم که خوشتون بیاد ۰۹۱۲۲۰۸۴۰۱۴

http://www.4shared.com/file/FSwNGVjZ/photogrametry.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد